Аз преди теб

 Понякога ми се иска 

да не съм те обичала 

никога 

до счупване,

да не съм се късала,

да не съм умирала.

Иска ми се да не знам

колко бе сладка

онази първа целувка,

която си подарихме,

посред зима

на заледения тротоар.

Иска ми се да не помня

как точно заравям ръцете си

в косата ти 

и те галя,

и те галя,

и те галя,

докато ме заболят пръстите. 

Иска ми се да не сънувам

бръчките около очите ти,

които бяха моето слънце 

през студения март.

Иска ми се да не бях плакала 

толкова много пъти

от обичане,

от страст,

от неслучване 

и от разлюбване. 

Иска ми се 

да не те бях обичала

с цялото си същество,

с всичките си лудости, 

да не ти бях подарявала мечтите си,

да не ти бях пускала любимата си песен,

да не бяхме споделяли най-вкусните вечери,

да не бях държала ръката ти -

като за бягство и за спасение.

Иска ми се,

наистина,

да не бях се влюбвала

защото никога вече няма да бъда

тази, 

която бях с теб.


Коментари

Популярни публикации